ျမင္းစီးေၾကး႐ုပ္ (သို႔မဟုတ္) ကရင္နီတို႔အတြက္ ထ႐ိုဂ်န္ျမင္း

Spread the love

ထ႐ိုဂ်န္ျမင္း႐ုပ္ႀကီးထဲမွာ ဘာေတြပါလာသလဲဆိုတာကို Troy ၿမိဳ႕ခံ ထ႐ိုဂ်န္လူမ်ိဳးေတြက မသိခဲ့ ၾကပါဘူး။ ျမင္း႐ုပ္ႀကီးကို သူတို႔ၿမိဳ႕ထဲထိ ယူလာၿပီးတဲ့အခါက်မွပဲ ထ႐ိုဂ်န္ေတြဟာ ျမင္း႐ုပ္ထဲမွာ ပုန္းေအာင္း ပါလာတဲ့ ဂရိလူမ်ိဳးေတြရဲ့ ဖ်က္ဆီးျခင္းကိုခံခဲ့ရပါတယ္။ Troy ၿမိဳ႕ လည္း ျပာက်သြားခဲ့ပါတယ္။ ျမင္း႐ုပ္ႀကီး ကို ၿမိဳ႕ထဲယူလာတဲ့အခါမွာ ထ႐ိုဂ်န္ေတြကို သတိေပးသူ၊ ကန္႔ကြက္သူေတြရွိေပမယ့္ အဲဒါေတြကို သူတို႔ လစ္လ်ဴ႐ႈခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ဂရိဒ႑ာရီပံုျပင္တစ္ပုဒ္ေပါ့။

ကရင္နီျပည္မွာေတာ့ ဒ႑ာရီပံုျပင္မဟုတ္တဲ့ျမင္း႐ုပ္ႀကီးတစ္ခု ေရာက္လာပါၿပီ။ သူနဲ႔ပါလာတဲ့ အႏၱရယ္ေတြလည္း ကရင္နီတို႔ရဲ့ အမ်ိဳးသားေရးအနာဂါတ္ကို ၿခိမ္းေျခာက္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကရင္နီေတြ ထ ကန္႔ကြက္ၾကတာေပါ့။ ထ႐ိုဂ်န္ျမင္း႐ုပ္နဲ႔မတူတာက လြိဳင္ေကာ္ကျမင္း႐ုပ္နဲ႔ပါလာတဲ့ အႏၱရယ္ေတြက အထင္းႀကီးျဖစ္ေနတာပါပဲ။ အႏၱရယ္ကိုျမင္ေတာ့ လူထုကိုယ္စား လူငယ္ေတြဦးေဆာင္ၿပီး သတိေပးေတာ့ ႐ုပ္တုကိုသယ္လာသူေတြက လက္မခံၾကပါဘူး။ သူတို႔လည္းသူတို႔အျမင္နဲ႔ေပါ့။ ထ႐ိုဂ်န္ ေတြ ျမင္း႐ုပ္ကိုယူခဲ့တုန္းက ေအာင္ပြဲရအထိမ္းအမွတ္ပစၥည္းအေနနဲ႔ ယူခဲ့ၾကတာေလ။ ဂုဏ္ယူရမယ့္ အရာပဲ။ ဘာလို႔ကန္႔ကြက္ရမွာလဲ ဆိုၿပီးေတာ့ ေျပာၾကပါတယ္။

လြိဳင္ေကာ္မွာလည္း အဲသလိုပါပဲ။ လြတ္လပ္ေရးဖခင္ႀကီး၊ လြတ္လပ္ေရးဗိသုကာႀကီး၊ အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္၊ ဂုဏ္ျပဳသင့္ဂုဏ္ျပဳထိုက္တဲ့သူပဲ။ ဘ႑ာေငြကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ပဲရရ၊ ဘယ္လိုပဲ ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ လုပ္ရလုပ္ရ၊ ဒီ႐ုပ္တုကို မရ ရေအာင္တည္မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ကန္႔ကြက္မႈေတြၾကားထဲက တည္သြားခဲ့ၾကတယ္။

ေပးၾကတဲ့ ခ်ီးမြမ္းျခင္းနဲ႔အသိအမွတ္ျပဳမႈေတြက ျမင္းေပၚကပုဂၢိဳလ္နဲ႔ ထိုက္တန္ေကာင္း ထိုက္တန္ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒါလည္း သမိုင္းကို ဘယ္႐ႈေထာင့္ကေနဖတ္သလဲ၊ ဘယ္သူေရးတဲ့ သမိုင္းကို ဖတ္သလဲ ဆိုတဲ့အေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တဘက္ေစာင္းနင္းေရးထားတဲ့ သမိုင္းအေပၚမွာ အေျခခံၿပီး ဝင္လာတဲ့ဒီျမင္း႐ုပ္ဟာ တကယ္ေတာ့ ကရင္နီတို႔ရဲ့ သမိုင္းအမွန္ကို ထပ္ေလာင္း ေဖ်ာက္ဖ်က္ဖို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔လာတာပါ။

လူတစ္မ်ိဳးကို ေပ်ာက္ကြယ္သြားေအာင္ လုပ္လာခဲ့တဲ့ စနစ္တက်စီမံကိန္းေတြရဲ့ ဝိေသသနဲ႔ အပိုင္းအစတစ္ခုပါပဲ။ မဟာလူမ်ိဳးႀကီးဝါဒ အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈရဲ့ သာဓက တစ္ခုေပါ့။ ဒီလိုေျပာေတာ့ လည္း တိုင္းရင္းသားေတြအျမင္က်ဥ္းတယ္ ေျပာဦးမယ္။ ဒါေပမယ့္ ဝါဒတစ္ခုက တျခားသူအတြက္ ဘယ္ေလာက္ပဲဆိုးဆိုး အဲဒီဝါဒရဲ့ေကာင္းက်ိဳးကိုခံစားရၿပီး အဲဒီ႐ႈေထာင့္ကေနပဲၾကည့္ရင္ေတာ့ တျခားသူ ေတြ မွားတာေပါ့။ အျမင္မက်ယ္ၾကဘူးေပါ့။ ဆယ္စုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အဖိႏွိပ္ခံေနရတဲ့သူေတြရဲ့ ေနရာကေန ဘယ္လိုလို႔ စဥ္းစားေပးႏိုင္မလဲ။

ပိုဆိုးတာက အဖိႏွိပ္ခံရသူတခ်ိဳ႕ ကိုယ္တိုင္က ဝါဒဆိုးအျမင္နဲ႔ ေမွ်ာပါသြားတဲ့အျဖစ္ပဲ။ ထ႐ုိဂ်န္ျမင္း႐ုပ္ကို ကိုယ္တိုင္ပါဝင္ေဆာက္လုပ္ၿပီး ကိုယ့္ျပည္ထဲကို သယ္လာတာ သူတို႔ပဲ မဟုတ္လား။

လက္ရွိအေျခအေနမွာ ဒီျမင္း႐ုပ္ကို ဖယ္ရွားလိုက္ျခင္းဟာ ဝါဒဆိုးနဲ႔စနစ္ဆိုးကို ပယ္ဖ်က္ဖို႔ အေကာင္းဆံုး ပထမေျခလွမ္းတစ္ခုျဖစ္မွာျဖစ္သလို တန္းတူေရးကိုအေျခခံၿပီး အျပန္အလွန္ေလးစား အသိအမွတ္ျပဳမႈရွိတဲ့ လူမႈအသိုင္းအဝန္းအသစ္တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ရာမွာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။ ကရင္နီေတြ ထ႐ိုဂ်န္ျမင္းအေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္။ ထ႐ိုဂ်န္သားေတြ လိုေတာ့ အျဖစ္ခံမွာမဟုတ္ဘူး။ တစ္ခုပဲရွိတာက ျမင္း႐ုပ္ယူလာတဲ့သူေတြက သမိုင္းတရားခံျဖစ္ခ်င္ ရင္ေတာ့ အဲဒါသူတို႔ရဲ့ ေရြးခ်ယ္မႈေပါ့။

မူလကရင္နီ

စာေရးသူ၏ အာေဘာ္သာျဖစ္ၿပီး KnIC ၏သေဘာထားအျမင္မဟုတ္ပါေၾကာင္း။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *